Tallinna Ühisgümnaasium sai liikmekaardi Euroopasse! 31. jaanuaril 2023 anti Tallinna Ühisgümnaasiumile Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse Agentuuri juhataja Rait Toompere poolt pidulikult akrediteerimistunnistus.

neljapäev, 10. aprill 2025

Innovative Practices & Job Shadowing in Greek Schools (töövarjutus Ateenas 07.-11.04.2025) 4.päev

Täna hommikul paistis aknast sisse päike. Enam ei pidanud kahte kampsunit jope alla panema, aga tuul oli siiski.

Täna tutvustas Petros erinevaid veebipõhiseid platvorme, mida saab kasutada õpetaja oma igapäevases töös. Õpetajatel on võimalik koostada erinevaid töölehti, mänge, teste jne.

Nt. SUNO - laseb koostada laulu soovitud teksti ja viisiga. NOTEBOOK LM - saab koostada dialooge, mõistatusi. MAGIC SCHOOL - koostada erinevaid esitlusi. ELEVENLABS - loob erinevaid helisid, hääli. BLOOKET - koostab erinevaid mänge sisestatud teemade kohta, saab mängida aja ja ka punktide peale (nt teema kordamiseks), õpilased õpivad läbi mängu ja õpivad keskendumist. PROCTORIO - lukustab õpilase arvuti, kui ta avab eksami ajal internetilehekülje, mida ta avada ei oleks tohtinud. OTTER - salvestab koosoleku ja teeb märkmeid.

Käisime ka Ellinikoni elamuspargis jalutamas


ja Vouliagmeni looduslikult kuuma veega järve ääres mägedes matkamas ja imelist vaadet nautimas.

Teaching Physical Education in Kindergartens and Primary Schools - Aive ja Laura Splitis: 4. päev

 Tänane hommik algas lasteaia külastusega. 


Lasteaias võttis meid vastu lasteaiaõpetaja, kes näitas meile enda rühma ruume. Tema rühmas on lapsed vanuses 3-7aastat. Saime osaleda tema rühma liikumistunnis ja õuetunnis. Liikumistunniks on eraldi ruum, kuhu on võimalik üles seada erinevaid takistusradu. Rühm jaotati kolmeks ja iga rühm tegeles ühe kindla rajaga. Mõne aja pärast vahetati õpetaja märguande peale omavahel kohad. Lapsed kuulasid oma õpetajat ja nautisid tegevusi.



Õpetajal on võimalus moodustada olemasolevatest vahenditest väga erinevaid tegevusradasid. Põnevust pakkus see kõigile. Tore oli vaadata, kuidas kõik lapsed rõõmsalt ja iseseisvalt tegutsesid.

Järgmisena oli meil võimalus näha ja ise proovida spordisaalis erinevaid sportlikke tegevusi.


Õhtupoolikul jalutasime veel avastamata paikades. 

Meile avanesid kaunid vaated.

 

Teaching Physical Education in Kindergartens and Primary Schools - Aive ja Laura Splitis: 3. päev

Kolmanda päeva Splitis veetsime looduses. Marjani metsas toimus praktiline koolitus ehk mängisime lühidalt läbi erinevad liikumisvormid individuaalselt, paarides, kolmikutes, kolonnides, meeskondades. Liikumismängudes kasutasime palle, hularõngaid, torbikuid, koonuseid, reketeid. 

Näide mängust.

Praktiline osa toimus vabaõhuklassiruumi kõrval, mis ehitati Spliti linna õpilastele kasutamiseks kaks aastat tagasi. Klassi kõrvale on tehtud ka kaks mängulauda: male ja ümbermaailmareis. Kõrvale on loodud peenrad, kus on võimalus kasvatada maitsetaimi, lilli ja köögivilju. 

Vabaõhuklassiruum.


Mängulauad ja taustal peenrad.


Päeva teises pooles käisime matkal Marjani park-metsa teises pooles, kus avanevad suurepärased vaated linnale ja merele. Külastasime kahte vaatetorni ja vaateplatvormi.

Vaade ühelt platvormilt.

Vaade vahemere taimestikule.


Vaade Spliti linnale.