Päev algas taas ülesandega, mille analüüsis selgus hiljem, et peame meeles pidama, miks laps naerab, räägib, liigub nagu ta liigub. Õpetajatena me ei tohi seda unustada. Siis kujundasime oma environmental hero visiitkaardi. See harjutus andis mitu põnevat mõtet, mida oma rohelise kooli tiimiga teha.
Pårast kohvipausi suundusime kohta, mille nimeks on Centre of Life Science. See on midagi meie energiakeskuse ja Ahaa keskuse sarnast. Põnevaimad olid akvaariumid. Eriti see akvaarium, kus oli erinevaid mere elukaid ja nii mõndagi neist sai käes hoida. Täiskasvanutel oli elevust, kui palju. Lisaks kuhjaga põnevaid fakte ja teadmisi ookeani ning plastiku taaskasutuse kohta. Proovime ka oma koolis mõne neist ellu viia.
Ookeani eluga tutvumine ja nii mõnegi eluka peos hoidmine oli ikka ütlemata põnev kogemus.
Tagasi koolis, tutvustasime oma riikide keskkonna iidoleid. Meie rääkisime Fred Jüssist ja Val Rajasaarest. Kõik riigid lubasid oma iidolite kohta ka infot jagada ja kui õnnestub, lisame meiegi selle info siia.
Taas üks õpetlik ja inspireeriv päev. Oleme pidevalt mõtetes meie Rohelise kooli töörühma elu arendamise juures.