pühapäev, 18. veebruar 2024

Ra kolmas Ii nädal

 Esmaspäev (12.02)

Ärkasin hommikul üles, magasin küll veidi sisse, kuid õnneks jäin ilma vaid soojast pudrust ning sain siis süüa külma putru. Kooli jõudes oli mul oodata terve nädala kõige pikemat päeva, mille ausalt teeks ma ka Eestis kohe nädala alguses ära, siis ei ole enam selle pärast vaja muretseda. Koolis sai süüa kartulit ja hakklihakastet ning ühe pudingu, mille ma alles õhtul avastasin enda jope taskust, sest plaan oli see pärast tunde ära süüa, kuid vast ei olnud kõht mul nii väga tühi. Pärast kooli, mis lõppes 16.10, läksin ma jõusaali koos ühe paralleel klassikaaslasega ja pärast seda koju. Õhtuks saime süüa makaronilaatikkot ja sellele järgnes arvutimängude mängimine ja siis magama.


Teisipäev (13.02)


Päev algas väga tavaliselt. Läksime hommikul kooli ning esimest korda elus jäätusid mul elus ripsmed kooliteel ära. Samal päeval oli ka Eriku sünnipäev. Pärast kooli käisin ma jõusaalis ja pärast seda koju. Mina aga oma suurepärase ajatajuga unustasin selle ära ning pärast küsisin Erikult, et mida sa oma sünnipäevaks siin teha tahaksid. Vastuseks sain ma, et me lähme hiljem kebabi sööma. Sellest järeldasin ma, et tal on sünnipäev vast täna. Soovisin õnne ning läksime kõik koos: mina, Jaako ja Erik tema sünnipäeva tähistama. Sõime kebabi ning pean ütlema, et see oli kõige suurem kebab, mida ma oma elus söönud olen, kaalus 1.2 kg ning arusaadavalt võtsime me kõik jäägid koju kaasa, sest tavalise söögi peal olev inimene ei saa nii palju toitu korraga süüa. Õhtul mängisin natukene oma arvutis ja järgnes graafikuline saunaskäik. Sellel päeval oli õues -27°C ning saunast lumme hüpata oli väga mõnus. Samal päeval oli meil ka plaanis minna vaatama virmalisi, kuid kuna Jaako ütles, et täna neid näha pole siis me siiski ei läinud. Ma väga loodan, et tekib veel üks võimalus enne, kui me ära läheme, sest tahaksin virmalisi väga näha.


Kolmapäev (14.02)


Meil oli tavaline koolipäev, väga lühike. Koolitoit oli parim, mis see seni olnud oli. Teised ütlesid, et täna on koolis halb toit, et me läheksime kuskile mujale sööma. Selle peale küsisin ma, et mida meil siis süüa on ning vastuseks sain ma, et koolis pakutakse tortillasid. Selle peale oli ma imestunud, sest nad arvasid tortillad halvaks toiduks. Siis läksin koos Erikuga sööma ning põhjus, miks neile ei meeldinud tortillad, oli see, et hakkliha oli vegan ehk liha sees polnud valku. Sain põhimõttest aru, kuid ei saanud aru, miks see nii suur asi oli, sest hakkliha maitsel ei olnud võimalik vahet teha. Pärast koolipäeva läksin ma koju, mängisin natukene aega koos pere koera Onniga ning siis mängisin oma toas arvutis. Lisaks tegelesin ka veidi uurimistööga. Pärast pikka päeva pugesin pehku ning jäin magama.


Neljapäev (15.02)


Ärkasin üles selle peale, et Jaako ütles mulle, et me lahkume majast 10 minuti pärast. See pani mind ahastuse seisundisse, sest ma ei olnud valmis, et me nii vara kooli läheme. Tuleb välja, et minu hommikuse rutiini rikkus ära erakorraline füüsika tund, sest seda ei olnud minu ega Eriku tunniplaanis kirjas ja ma lootsin, et Jaako teeb nalja, kuid ta ütles kindlalt, et on minek. Siis ma ei jõudnud oma hommikust venitust teha ning ka oma hommikust rutiini, kus ma söön ära ja istun pool tundi telefonis enne, kui koolitee algas. See oli ka päev, kus oli üle pika aja kõige soojem. Ma ei pidanud isegi oma puffi ette panema, sest külm ei võtnud üldse. Olime siis oma füüsika tunni ära, kuhu ma hilinesin minutit, kuid õpetaja sai aru, mis oli juhtunud ja ei pannud mind hilinejaks. Siis oli vahetund, mis tähendab, et kuna me saime valida oma enda graafiku, on vahest tunniplaan väga hektiline. Seega ma läksin oma vahetunni ajal jõusaali ja jõudsin napilt tagasi söömise ajaks. Õhtul me läksime sauna, mis oli minu meelepäralt kõige parem saunaskäik, mis minul kunagi olnud on.


Reede - Pühapäev

(16.02 - 18.02)


Olin nendel päevadel tõbine ning ei mu päeva sisu ei olnud kuigi tihe. Hommikul sõin ning pärast seda läksin teki alla ja tervenesin. Midagi põnevat nende päevade jooksul ei juhtunud.