Teisel päeval Splitis alustasime kursuse teema teooriaga ehk miks on liikumine oluline osa õppetööst ja kuidas on omavahel seotud aju areng ja liikumine. Lapse kuuendaks eluaastaks on aju saavutanud 50% ja kaheteistkümnendaks eluaastaks 90%. Õpetajal ja vanematel on selles eluetapis väga tähtis roll lapse arengus.
Õppetöö saab muuta tõhusamaks, kui teha tunnis vahelduseks erinevaid koordinatsiooniharjutusi, mida me kursusel ise ka katsetasime.
Teel tänasesse õuesõppe tundi.
Päeva teise poole õppetöö toimus mere äärses pargis. Pargis katsetasime erinevaid liikumismänge hularõngaste, pallide ja lendavate taldrikutega. Ilm võimaldas seda osa õppetööst nautida - päikese käes oli 14 kraadi sooja.
Katsetasime ka ise erinevaid liikumismänge.