pühapäev, 25. veebruar 2024

Ra neljas Ii nädal

Esmaspäev - Teisipäev (19.02 - 20.02)


Olin haige ning mu päevade sisu ei olnud kuigi tihe.


Kolmapäev (21.02)


Päev algas väga rahulikult. Koolis võtsin osa kõikidest tundidest peale kehalise kasvatuse, sest olin endiselt veidi tõbine. Klass läks suusatama ning seda poleks ma oma äsja ravitud tervisega teha saanud. Koju jõudes tervitas mind plaan minna suvekoju ning pärast seda mägisuusatama. Nüüd on ka minul nädalavahetust oodata ning ma loodan, et seekord mind tõbi ei võta.


Neljapäev (22.02)


Eelnev õhtu ei tulnud mul väga und, seega olen päeva jooksul olnud väga väsinud. Käisin kooli tühjade tundide ajal jälle jõusaalis ja tunnen, et olen juba täie tervise juures. Mul on vaja laupäevaks terveks saada, sest siis tuleb meil suur ettevõtmine. Intriigi lisamiseks ma ei ütle, kuhu me lähme.


Reede (23.02)


Päev algas täpselt samamoodi nagu iga teinegi koolipäev. Lõuna ajal saime mina ja Erik kutse minna sööma autoga. Me muidugi nõustusime, kuid ei oodanud, et istume sisse teslasse. See oli väga äkiline ning väga lõbus selle sees istuda. Koolis sai söögiks “kinkkukiusaus.” See maitses mulle väga ning saime ka mandariine. Pärast kooli läksin ma otse jõusaali ning jäin huviga järgmist päeva ootama, sest me lähme homme suusatama. Õhtul tegime muidugi ka sauna ning pärast seda otse magama.


Laupäev (24.02)


Nüüd oli käes see päev, kus lõpuks saan ma kogeda Soome mägesid. See oli väga lõbus. Ma sõitsin kõikidest nõlvadest alla ning sõitsin ka metsas. See oli tõesti väga lõbus. Samas pärast kõike seda suusatamist olid mu jalad nii paistes, et kui ma suusasaapad jalast sain, tundsin füüsiliselt, kuidas mu jalg paisus. Õnneks mu jalad veel endiselt töötavad, kuigi nad on veidi valusad. Sama päeva õhtul korraldasime Soome sõpradega väikese olemise. Rääkisime seal juttu, mängisime kaarte ning ma sain isegi ühe inimese juurde, kes oleks huvitatud eRasmuse programmist Eestisse. Lisaks kaks soomlast, kes tulevad oma vabast ajast suvel Eestisse ning me näitame neile Eestit.


Pühapäev (25.02)


Pühapäev oli väga rahulik päev, midagi suurt väga ei juhtunudki. Ma käisin hommikul sama grupiga, kellega eile aega veetsin ka pitsat söömas, kuid pärast seda oli mu pühapäev suhteliselt tühi. Õhtul tegime ka sauna ning esimene kord sain ma ise saunas leili visata, sest olin saunas täiesti üksi, kuna Jaako oli enne mind juba käinud.