pühapäev, 31. märts 2024

Coaching and mentoring to support teachers - reisi algus

Meie valisime oma esimeseks Erasmus+ rändeks koolituse "Coaching and mentoring to support teachers". Kursus toimub kevadises Prahas.

Selle konkreetse kursuse valisime, sest soovime saada uusi mõtteid ja võtteid toetamaks kolleege nende igapäevases töös. Koolis on vajadus tegeleda mitmete erinevate õpilasrühmadega ning tihtipeale on see vägagi ressursinõudlik. Soovimegi oma kolleege rohkem toetada nende endi teadmiste, oskuste ja võimaluste teadvustamisel ning rakendamisel.

Kursusel osalejad - hev-koordinaator Gairi Volk ja eripedagoog Arina Varjonova

Meie esimene Erasmus+ koolitusreis on olnud sündmusterohke. Meie seiklused algasid juba reisile eelneval õhtul, kui Gairi telefon soovis juba pikemat aega tarkvarauuendust. Gairi soovis olla eeskujulik ja selle enne reisi ära teha. See paraku aga maksis kätte – telefon muutus pildituks. Telefonis on ju aga tänapäeval kogu elu, sh kõik, mis meil oli reisiks vajalik!

Kuna telefonifiasko kestis hiliste öötundideni (NB! tulutult!), siis hommik lennujaamas oli meile vägagi ebatavaline – me olime väga vaiksed ja isegi nalja ei jaksanud teha. Laupäev vastu pühapäeva mindi ju üle ka suveajale. Olime õnnelikud, et üldse lennujaama jõudsime ja nt sisse ei maganud. 😴

Arvestades väsimusastet, on andestatav, et iseteeninduses pagasit ära andes nt Arina skännis korduvalt sisse pardakaarti, kuigi pidi skännima juba muid triipkoode.🧳

Loomulikult jätkus saaga sellega, et Arina jäi ilma oma kammist, Gairi pani turvaväravad röökima.

Lõpuks, kohvikus, arutasime läbi eesootava reisi plaanid ja seadistasime Gairile tema vana telefoni reisiks valmis.

Lennureis möödus iseenesest rahulikult – kordamööda tukkudes. ✈

Hotelli valikul lähtusime sellest, et saaksime koolitusele hommikuti jalutada. Leidsime hotelli 700 m kaugusel koolituskeskusest.

Aga selleks, et lennujaamast jõuda hotelli, pidime võtma ette korraliku matka ühistranspordiga. Sõitsime ühe bussi ja kahe trammiga.🚍🚊🚊

Kohvritega oli üsna keeruline, sest tänavad olid tehtud väikestest munakividest või kivimosaiikidest.

Seevastu oli ilm aga super - 21 kraadi ja päike paistis!🌞Märgata oli ka kevadlilli ning õitsema hakkavaid puid.

Õhtu möödus hotelli läheduses jalutades, õhtust süües ja nüüd hotellitoas selle postitust kirjutades.

Kokkuvõttes - oleme õnnelikud, et oleme kohal ja valmis tegutsema! 💪

Oleme homse osas ootust täis ja loodame, et koolitus pakub meile kõike seda, mille jaoks me selle retke ette võtsime! 😊